Go to content Logo Logo
  • Produkt
    • Core HR Expand menu
      • emloyee-records Ewidencja pracowników
      • documents-e-sign Dokumenty i ich podpisywanie
      • asset-management Narzędzia pracy
      • ai-surveys Ankiety AI
      • engagement Engagement
      • organisational-chart Struktura organizacyjna
      • workflows Automatyzacja HR
      • whistleblowing Whistleblowing
      • holding-structure Struktura trzymającą
    • Time management Expand menu
      • time-tracking-timesheets Śledzenie aktywności i czasu
      • time-off Zarządzanie nieobecnościami
      • atendance-system System frekwencji
      • clients-project Klienci i projekty
    • Performance management Expand menu
      • empolyee-performance Employee performance
      • 360 Informacje zwrotne 360°
      • skills-management Skills management
      • goals-okt Goals & OKR tracking
      Performance management
    • People analytics Expand menu

      Dane wszystkich Twoich pracowników w jednym miejscu. Podejmuj decyzje w oparciu o obiektywne dane, elegancko wizualizowane w szerokiej gamie predefiniowanych wykresów.

      People analytics
    • Rekrutacja & onboarding Expand menu
      • recruiting Rekrutacja
      • preboarding Pre-boarding
      • onboarding Onboarding
      • offboarding Offboarding
    • Lista płac/finanse Expand menu

      Usprawnij procesy kadrowe i wstępne płace, jednocześnie poprawiając doświadczenia pracowników, zaprojektowane zarówno dla MŚP, jak i start-upów.

      Lista płac/finanse
    • ai AI HR assistent

    Core HR

    • emloyee-records Ewidencja pracowników
    • documents-e-sign Dokumenty i ich podpisywanie
    • asset-management Narzędzia pracy
    • ai-surveys Ankiety AI
    • engagement Engagement
    • organisational-chart Struktura organizacyjna
    • workflows Automatyzacja HR
    • whistleblowing Whistleblowing
    • holding-structure Struktura trzymającą

    Time management

    • time-tracking-timesheets Śledzenie aktywności i czasu
    • time-off Zarządzanie nieobecnościami
    • atendance-system System frekwencji
    • clients-project Klienci i projekty

    Performance management

    • empolyee-performance Employee performance
    • 360 Informacje zwrotne 360°
    • skills-management Skills management
    • goals-okt Goals & OKR tracking
    Performance management

    People analytics

    Dane wszystkich Twoich pracowników w jednym miejscu. Podejmuj decyzje w oparciu o obiektywne dane, elegancko wizualizowane w szerokiej gamie predefiniowanych wykresów.

    People analytics

    Rekrutacja & onboarding

    • recruiting Rekrutacja
    • preboarding Pre-boarding
    • onboarding Onboarding
    • offboarding Offboarding

    Lista płac/finanse

    Usprawnij procesy kadrowe i wstępne płace, jednocześnie poprawiając doświadczenia pracowników, zaprojektowane zarówno dla MŚP, jak i start-upów.

    Lista płac/finanse

    Przegląd

    • 🚀 Wszystkie funkcje Przegląd ponad 100+ funkcjonalności
    • Group Integracja Integracja z innymi systemami za pomocą kilku kliknięć
    • Sloneeek-vs Porównanie Porównaj Sloneek HRis z konkurencyjnymi rozwiązaniami
    • mobile-app Mobilna aplikacja Dzięki Sloneek masz zasoby ludzkie w kieszeni
    Wszystkie funkcje
  • Rozwiązanie
    • Według potrzeby Expand menu
      • recruiting Rekrutacja
      • onboarding Onboarding
      • time-tracking-timesheets Time management
      • empolyee-performance Performance management
      • engagement Engagement
      • offboarding Onffboarding
    • Według pozycji Expand menu
      • hr-manager HR manager
      • team-leader Team leader
      • ceo CEO, owner
    • Według branży Expand menu
      • skills-management Ecommerce & IT
      • remote-work Startup
      • engagement Non-profit
    • ai HR AI assistant

    Według potrzeby

    • recruiting Rekrutacja
    • onboarding Onboarding
    • time-tracking-timesheets Time management
    • empolyee-performance Performance management
    • engagement Engagement
    • offboarding Onffboarding

    Według pozycji

    • hr-manager HR manager
    • team-leader Team leader
    • ceo CEO, owner

    Według branży

    • skills-management Ecommerce & IT
    • remote-work Startup
    • engagement Non-profit

    Integracja

    • ic_gcalendar_icon Google calendar Synchronizacja zdarzeń nieobecności z kalendarzem
    • image 46 Jira Śledzenie czasu zadań na projektach w Jira
    • image 46-2 Google Workspace Importuj synchronizację użytkowników w Google
    • image 46-1 MS Active Directory Importuj i synchronizuj użytkowników Directory
    Poznaj wszystkie integracje
  • Materiały
    • Blog Expand menu
      • documents-e-sign HR tips & tricks
      • empolyee-performance Learn & development
      • atendance-system Team Sloneek
      • ai HR AI prompts
      Blog
    • Studia przypadków Expand menu

      Zobacz nasze szczegółowe studia przypadków i odkrycia dotyczące tego, jak nasze rozwiązania i praktyki przyniosły sukces różnym projektom i klientom.

      Studia przypadków
    • Ebook za darmo Expand menu
      • ebook Ebook
      • ai HR AI prompts
      Ebook za darmo
    • Help center Expand menu

      Nie jestem pewien❔ W naszej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

      Help center

    Blog

    • documents-e-sign HR tips & tricks
    • empolyee-performance Learn & development
    • atendance-system Team Sloneek
    • ai HR AI prompts
    Blog

    Studia przypadków

    Zobacz nasze szczegółowe studia przypadków i odkrycia dotyczące tego, jak nasze rozwiązania i praktyki przyniosły sukces różnym projektom i klientom.

    Studia przypadków

    Ebook za darmo

    • ebook Ebook
    • ai HR AI prompts
    Ebook za darmo

    Help center

    Nie jestem pewien❔ W naszej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

    Help center

    Studia przypadków

    • AZM Azmplus Sloneek usprawnił nasz zdecentralizowany dział HR
    • Group 36942 Carvago Od zera do stu w rok
    • Group 36943 Restrial Idealne rozwiązanie dla firm oferujących wiele stanowisk pracy w niepełnym wymiarze godzin
    Studia przypadków
  • Cennik
Wypróbuj bezpłatnie
Zaplanuj pokaz
Moje konto Moje konto
pl PL
  • en English
  • cs Česky
  • sk Slovensky
  • it Italiano
  • Zaplanuj pokaz
  • Wypróbuj bezpłatnie
  • Moje konto
  • pl PL
    • en English
    • cs Česky
    • sk Slovensky
    • it Italiano
  1. Home
  2. Help center
  3. User settings and management
  4. Teams and organizational structure

    Teams and organizational structure

    All users can be sorted into teams and grouped into an organizational chart.

    You enter the teams and organizational structure in Company / Teams.

    All users can be freely sorted into teams and grouped into an organizational chart. This can of course also be exported. To move users, simply do a drag n’ drop in the table view – that is, grab and simply move them elsewhere.

    Team_table

    Adding a new team

    To add a new team, click Add button button.

    Create team-1

    Each team has a Manager role who approves absence events for the team. You can use Supervisor role who only looks at the events and activities of the team. You can also add additional secondary roles.

    If there is no manager role assigned to the team, all event approval requests will go to all users with the ADMIN role. Detailed description of all Roles read here.

     

    To enrich the information you can add a description to the teams. Any user can then click on the team and read this description about the team.  Adding/editing the description can be done when creating a new team and editing existing teams.

    To edit an already created team, click on the team box in the structure and open the edit by clicking Edit button button.

    Team detail-1

    team_bio

    If you click the Expand all button, the team tree will remain expanded even after you have made changes to the teams.

    Snímek obrazovky 2023-06-13 v 13.11.04

    Description and detail of the teams

    To enrich the information you can add a description to the teams. This can be done when creating a new team and editing existing teams. Any user who clicks on a given team can then read this description about the team. 

    Editing the team label can be done by clicking on the team box.

    team_bio

    Viewing user details

    This works similarly when you click on any of the users in a given team. We’ve linked the details to the user cards, so the contact details and the user’s public description (if filled in the User folder) are displayed here. You can also easily click through to the user’s card from here.

    user_org_bio

    Colleagues and data export 

    You may also click on Colleagues in the menu and you will be presented an overview of all other users including the relevant data. From here, you can export the data to Excel or CSV simply by right-clicking in any of the table rows. 

    Snímek obrazovky 2023-01-18 v 13.52.47

     

    Aplikacja
    • Integracja
    • Bezpieczeństwo
    • API
    • Login
    • Demonstracja produktu
    Wsparcie i zespół
    • Baza wiedzy
    • Kontaktuj obsługę klienta
    • Pisali o nas w mediach
    • Zaplanuj demonstrację
    Źródła
    • Blog
    • Referencje
    • Alternatywa dla BambooHR
    • Personio Alternatywa
    • FactorialHR Alternatywa
    • HiBob HRis Alternatywa
    Biuro
    Sloneek Europe
    al. Jerozolimskie 93, 02-001 Warszawa
    Poland
    Połączmy się
    • sales@sloneek.com
    • +48 574 938 715
    facebook youtube linkedin audioboom
    Capterra G2 G2
    Google Play App Store
    Logo
    Made with ♥ by Sloneek Europe
    • Warunki i zasady oraz GDPR

    Zarejestruj się bezpłatnie

    PL Poland
    +48

    Zakładając konto zgadzasz się z Regulaminem

    capterra
    g2

    Zalety rejestracji

    • 14 dni bezpłatnie z dostępem do wszystkich funkcji
    • Nie trzeba wkładać karty kredytowej
    • 15 minut i podstawowa konfiguracja jest gotowa
    • Zweryfikowane opinie z oceną 4,9 na 5
    • 8 z 10 użytkowników wybiera Sloneeka

    Bez konieczności użycia karty kredytowej

    • LISP 1
    • Carvago-logo
    • image 63
    • Vector
    • logo
    Zarządzanie zgodą

    Aby zapewnić najlepsze wrażenia z przeglądania naszej witryny, potrzebujemy zgody użytkownika na przetwarzanie plików cookie, które są tymczasowo przechowywane w przeglądarce. Więcej informacji

    Funkcjonalny Zawsze aktywne
    Techniczne przechowywanie lub dostęp jest ściśle niezbędny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikacji za pośrednictwem sieci łączności elektronicznej.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statystyki
    Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do celów statystycznych. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Techniczne przechowywanie lub dostęp są niezbędne do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub wielu stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Pokaż preferencje
    {title} {title} {title}