> 5 milionów godzin

czasu wolnego zarejestrowanego przez użytkowników w każdym roku

4,5 godzin

to średni czas zatwierdzania urlopu

3 narzędzia

to najczęstsza liczba przypadająca na użytkownika

Hyperia logo

“Łatwy w użyciu, nasi pracownicy uwielbiają korzystać z systemu, a wsparcie techniczne jest bardzo szybkie. Ogólnie jestem zadowolonym administratorem i użytkownikiem.“

DanielBoda Daniel Boďa COO | Hyperia
Showmax logo

“Jestem zadowolony z Sloneek, jego wdrożenie miało duży pozytywny wpływ na moją pracę jako menedżer HR. Nasi pracownicy uważają Sloneek za intuicyjne i łatwe w użyciu narzędzie. Używamy funkcji śledzenia 'dyżurów' i 'nadgodzin' w Sloneek w połączeniu z innymi systemami i chociaż integracja z API zajęła trochę czasu, teraz działa to naprawdę dobrze i jesteśmy zadowoleni z systemu.“

MKolarova MARKÉTA KOLÁŘOVÁ Specjalista ds. HR | Showmax
Savills

“Sloneek jest aplikacją bardzo przyjazną dla użytkownika. Transfer danych odbył się bardzo sprawnie i szybko. W ciągu kilku dni mogliśmy zacząć korzystać z modułu Obecności. Aplikacja jest bardzo intuicyjna, nie wymagała żadnego szkolenia dla użytkowników. Zespół Sloneek dokonuje częste aktualizacje i ulepszenia oraz dodaje nowe funkcje w oparciu o sugestie klientów. Dział obsługi klienta natychmiast reaguje na nasze zapytania.“

Sona Bezanyi SOŇA BEZÁNYI HR Generalist | Savills
Loono logo

“Wreszcie mamy wszystkie nasze dokumenty w jednej bazie danych online! To, co najbardziej doceniam w aplikacji, to fakt, że jest naprawdę przyjazna dla użytkownika. Wsparcie klienta jest naprawdę wyjątkowe, zawsze szybkie i pomocne. Bardzo się cieszę, że większość funkcji jest dla mnie jasna, a jeśli nie, jest czat i osoba gotowa do pomocy!“

JZmitkova JITKA ZMÍTKOVÁ Head of HR | Loono
no_logo

“Dzięki Sloneek każdy ma wgląd w czasie rzeczywistym w ruchy i plany kolegów. Możemy też skuteczniej planować wspólne spotkania i wydarzenia na cały rok. System jest również wystarczająco elastyczny, aby śledzić pracę stażystów i wolontariuszy, bez których nie moglibyśmy działać.“

PGomba PAVLA GOMBA Dyrektor wykonawczy | Český výbor pro UNICEF
Balikobot_logo

“Sloneek ułatwił i przyspieszył organizację naszego zespołu HR. Doskonale rejestrujemy obecność i urlopy, a także posiadamy bibliotekę dokumentów pracowniczych w szczegółowym zestawieniu. Bardzo się cieszę, że mamy kontrolę nad majątkiem firmy, który nasi pracownicy używają w domu. Dzięki podpisywanym elektronicznie protokołom przekazania, wszystko jest załatwiane w mgnieniu oka. Nasi pracownicy doceniają widoczność tego, kto kiedy pracuje, kto jest na urlopie, na spotkaniach i kiedy może wrócić. Oprócz tego, że Sloneek sprawił, że cała agenda personalna stała się bardziej przejrzysta, przyniósł również wyraźne oszczędności czasu związane z utrzymaniem i wdrażaniem agendy personalnej. Wszystko jest dostępne natychmiast i za pomocą kilku kliknięć. Nawet w telefonie komórkowym.“

MSauer MARTIN ŠAUER CEO | balikobot.cz
propamatky_logo

“Sloneek stał się częścią zespołu. Widzimy, kto, kiedy co robi. Dzięki temu możemy łatwo pracować i planować.“

AKozak ALEŠ KOZÁK Dyrektor | Institut pro památky a kulturu
Edua logo

“Sloneek pomógł zdigitalizować i uprościć wiele procesów HR w naszej grupie i obniżyć całkowity TCO. Jednocześnie podzielają naszą wspólną wizję IT: praca w dowolnym czasie i miejscu.“

Horovic MICHAEL HOROVIČ Digital & Data Director | EDUA Group
Restrial

“Wprowadzenie Sloneek do naszej firmy pomogło nam na kilka sposobów:

1. Spełniliśmy prawny obowiązek rejestrowania czasu pracy.

2. Jesteśmy w stanie sprawdzić i ocenić obecność pracowników w jednym systemie, łącznie z ich nieobecnościami.

3. Uzyskaliśmy jednolitą ewidencję przydzielonego sprzętu roboczego.

4. Pracownicy doceniają strukturę organizacyjną i podstawowe dane o swoich kolegach z innych zespołów, a także mobilną wersję aplikacji.

Z naszej pozycji jako menedżerów HR w zespole Sloneek, zawsze doceniamy szybką, uporządkowaną i miłą komunikację. Nasze spostrzeżenia, komentarze i opinie na temat niektórych funkcjonalności są zawsze akceptowane przez Sloneek jako wyzwanie lub sugestia do poprawy. Świetnie dogadujemy się ze Sloneekiem i mimo, że czasem narzekamy, to lubimy go 😊"

Sto: "Dzięki Sloneek mamy pod kontrolą całą obecność pracowników w naszej firmie. Doceniamy życzliwość i szybkość działania całego zespołu Sloneek. Ich gotowość do ciągłego doskonalenia. Satysfakcja w naszym imieniu.“

SRazova SILVIE RÁŽOVÁ Dyrektor Personalny | Restrial
TACR

“Opisywanie i ocena kompetencji jest dla nas kluczowa, szczególnie dla ukierunkowanych szkoleń i działań rozwojowych dla naszych pracowników. Dzięki wykorzystaniu Sloneek mamy jasny i przede wszystkim zdigitalizowany, zaawansowany i kompleksowy system oceny i zbierania danych do późniejszej oceny kompetencji. Pozwala nam to zaoszczędzić ogromną ilość czasu na wszystkich poziomach. Począwszy od szeregowych pracowników, poprzez ich kierowników, aż po dział HR, w którym dane są przetwarzane. Ważną rolę we wdrożeniu odegrała również wiedza konsultantów, którą otrzymaliśmy.“

Buncek MARTIN BUNČEK CEO | Czeska Agencja Technologiczna
Specturbo

“System jest bardzo łatwy do wdrożenia i posiada wiele specjalnych funkcji, które są "fajnymi" dodatkami. Funkcja zarządzania urlopami dla wszystkich pracowników jest świetna i pomaga śledzić, co dzieje się w firmie w zakresie nieobecności. Oferuje świetną obsługę klienta.“

JValasek JIŘÍ VALÁŠEK HR manager | Special Turbo
Pharmservice

“Między innymi bardzo podoba nam się to, że mamy możliwość korzystania tylko z tych modułów, które chcemy. Za każdy moduł płacimy osobno. Jest to dużą zaletą.“

MNemcova MICHAELA NĚMCOVÁ HR manager | Pharmservice
kristian logo

“Łatwa integracja, przyjazna dla użytkownika aplikacja z wieloma funkcjami. Aktualizacje reagują na bieżące potrzeby i problemy, z którymi mamy do czynienia w firmie.“

Lukas_Steklik LUKÁŠ STEKLÍK Account Director | Kristián
Econea-logo

“Sloneek pomaga nam na co dzień w utrzymaniu porządku w naszej agendzie HR. Upraszcza rejestrowanie przepracowanego czasu i dostarcza przejrzystych raportów, na podstawie których możemy sporządzać listy płac i planować zmiany.“

Cerny PAVEL MILAN ČERNÝ Założyciel i Szef Tribal | Econea
no_logo

“Korzystamy z aplikacji Sloneek od 2017 roku. W tym czasie bardzo się zmieniła, ale moim zdaniem tylko na lepsze. Jesteśmy małą firmą, więc daleko nam do korzystania ze wszystkich funkcji, które oferuje. Obsługa jest bardzo przyjazna dla użytkownika, co doceniam ponad miarę. Przede wszystkim jednak muszę pochwalić panów, którzy za tym stoją. Zawsze byli dla mnie niezwykle pomocni, są dostępni niemal o każdej porze, mili i pozytywnie nastawieni, żadna prośba nie stanowi dla nich problemu. Zawsze szukają rozwiązania, na końcu którego jest zadowolenie wszystkich zainteresowanych. Zdecydowanie muszę pochwalić tą współpracę.“

MLazanska MAGDA LAŽANSKÁ HR manager | ProTys
OK Holding logo

“Sloneek pomógł nam zorganizować agendę HR w całym holdingu. Aplikacja mobilna ułatwia nam śledzenie godzin pracy podczas podróży służbowych lub pracy "poza siedzibą". Doceniamy szybkie wsparcie klienta. Dobrze też, że Sloneeci słucha uwag na temat ulepszeń i stopniowo je wprowadza.“

Sarka_Rehankova ŠÁRKA REHANKOVÁ Controlling | OK Holding
Echo24

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z Sloneek. Dokładnie spełnia ono nasze potrzeby i wymagania dotyczące uproszczenia administracji, prostoty, przejrzystości i natychmiastowej kontroli. Dodatkowo mamy szybkie wsparcie ze strony Sloneek, możemy go tylko polecić.“

Fertrova PETRA FEŘTROVÁ Dyrektor Handlowy | ECHO 24
MOPET

“Mogę gorąco polecić system HR Sloneek. Firma stale rozwija nowe funkcjonalności i system staje się kompleksowym rozwiązaniem. Jesteśmy na bieżąco informowani o pojawiających się nowościach, a cały zespół od dłuższego czasu zapewnia nam doskonałe wsparcie. Dziękujemy za to 😊“

Petra Gigová PETRA G. Human Relations | MOPET CZ
AGS92

“Mając prawie 200 osób, musimy mieć wiele rzeczy zdigitalizowanych w HR. W przeciwnym razie byłby one nie do opanowania. Dzięki Sloneek, udało nam się uczynić całą podstawową administrację cyfrową HR i sprawić że jest ona przejrzysta i przede wszystkim mamy nad nią kontrolę. Znacznie zmniejszyliśmy ilość czasu, jaki nasi pracownicy musieli poświęcać na sprawy kadrowe. Z zagraconych arkuszy kalkulacyjnych z dużą ilością błędów, mamy szybki i bezpieczny system“

Yacoubova CHRISTINE YACOUBOVÁ HR manager | AGS 92