Go to content Logo Logo
  • Produkt
    • Core HR Expand menu
      • emloyee-records Ewidencja pracowników
      • documents-e-sign Dokumenty i ich podpisywanie
      • asset-management Narzędzia pracy
      • ai-surveys Ankiety AI
      • engagement Engagement
      • organisational-chart Struktura organizacyjna
      • workflows Automatyzacja HR
      • whistleblowing Whistleblowing
      • holding-structure Struktura trzymającą
    • Time management Expand menu
      • time-tracking-timesheets Śledzenie aktywności i czasu
      • time-off Zarządzanie nieobecnościami
      • atendance-system System frekwencji
      • clients-project Klienci i projekty
    • Performance management Expand menu
      • empolyee-performance Employee performance
      • 360 Informacje zwrotne 360°
      • skills-management Skills management
      • goals-okt Goals & OKR tracking
      Performance management
    • People analytics Expand menu

      Dane wszystkich Twoich pracowników w jednym miejscu. Podejmuj decyzje w oparciu o obiektywne dane, elegancko wizualizowane w szerokiej gamie predefiniowanych wykresów.

      People analytics
    • Rekrutacja & onboarding Expand menu
      • recruiting Rekrutacja
      • preboarding Pre-boarding
      • onboarding Onboarding
      • offboarding Offboarding
    • Lista płac/finanse Expand menu

      Usprawnij procesy kadrowe i wstępne płace, jednocześnie poprawiając doświadczenia pracowników, zaprojektowane zarówno dla MŚP, jak i start-upów.

      Lista płac/finanse
    • ai AI HR assistent

    Core HR

    • emloyee-records Ewidencja pracowników
    • documents-e-sign Dokumenty i ich podpisywanie
    • asset-management Narzędzia pracy
    • ai-surveys Ankiety AI
    • engagement Engagement
    • organisational-chart Struktura organizacyjna
    • workflows Automatyzacja HR
    • whistleblowing Whistleblowing
    • holding-structure Struktura trzymającą

    Time management

    • time-tracking-timesheets Śledzenie aktywności i czasu
    • time-off Zarządzanie nieobecnościami
    • atendance-system System frekwencji
    • clients-project Klienci i projekty

    Performance management

    • empolyee-performance Employee performance
    • 360 Informacje zwrotne 360°
    • skills-management Skills management
    • goals-okt Goals & OKR tracking
    Performance management

    People analytics

    Dane wszystkich Twoich pracowników w jednym miejscu. Podejmuj decyzje w oparciu o obiektywne dane, elegancko wizualizowane w szerokiej gamie predefiniowanych wykresów.

    People analytics

    Rekrutacja & onboarding

    • recruiting Rekrutacja
    • preboarding Pre-boarding
    • onboarding Onboarding
    • offboarding Offboarding

    Lista płac/finanse

    Usprawnij procesy kadrowe i wstępne płace, jednocześnie poprawiając doświadczenia pracowników, zaprojektowane zarówno dla MŚP, jak i start-upów.

    Lista płac/finanse

    Przegląd

    • 🚀 Wszystkie funkcje Przegląd ponad 100+ funkcjonalności
    • Group Integracja Integracja z innymi systemami za pomocą kilku kliknięć
    • Sloneeek-vs Porównanie Porównaj Sloneek HRis z konkurencyjnymi rozwiązaniami
    • mobile-app Mobilna aplikacja Dzięki Sloneek masz zasoby ludzkie w kieszeni
    Wszystkie funkcje
  • Rozwiązanie
    • Według potrzeby Expand menu
      • recruiting Rekrutacja
      • onboarding Onboarding
      • time-tracking-timesheets Time management
      • empolyee-performance Performance management
      • engagement Engagement
      • offboarding Onffboarding
    • Według pozycji Expand menu
      • hr-manager HR manager
      • team-leader Team leader
      • ceo CEO, owner
    • Według branży Expand menu
      • skills-management Ecommerce & IT
      • remote-work Startup
      • engagement Non-profit
    • ai HR AI assistant

    Według potrzeby

    • recruiting Rekrutacja
    • onboarding Onboarding
    • time-tracking-timesheets Time management
    • empolyee-performance Performance management
    • engagement Engagement
    • offboarding Onffboarding

    Według pozycji

    • hr-manager HR manager
    • team-leader Team leader
    • ceo CEO, owner

    Według branży

    • skills-management Ecommerce & IT
    • remote-work Startup
    • engagement Non-profit

    Integracja

    • ic_gcalendar_icon Google calendar Synchronizacja zdarzeń nieobecności z kalendarzem
    • image 46 Jira Śledzenie czasu zadań na projektach w Jira
    • image 46-2 Google Workspace Importuj synchronizację użytkowników w Google
    • image 46-1 MS Active Directory Importuj i synchronizuj użytkowników Directory
    Poznaj wszystkie integracje
  • Materiały
    • Blog Expand menu
      • documents-e-sign HR tips & tricks
      • empolyee-performance Learn & development
      • atendance-system Team Sloneek
      • ai HR AI prompts
      Blog
    • Studia przypadków Expand menu

      Zobacz nasze szczegółowe studia przypadków i odkrycia dotyczące tego, jak nasze rozwiązania i praktyki przyniosły sukces różnym projektom i klientom.

      Studia przypadków
    • Ebook za darmo Expand menu
      • ebook Ebook
      • ai HR AI prompts
      Ebook za darmo
    • Help center Expand menu

      Nie jestem pewien❔ W naszej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

      Help center

    Blog

    • documents-e-sign HR tips & tricks
    • empolyee-performance Learn & development
    • atendance-system Team Sloneek
    • ai HR AI prompts
    Blog

    Studia przypadków

    Zobacz nasze szczegółowe studia przypadków i odkrycia dotyczące tego, jak nasze rozwiązania i praktyki przyniosły sukces różnym projektom i klientom.

    Studia przypadków

    Ebook za darmo

    • ebook Ebook
    • ai HR AI prompts
    Ebook za darmo

    Help center

    Nie jestem pewien❔ W naszej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

    Help center

    Studia przypadków

    • AZM Azmplus Sloneek usprawnił nasz zdecentralizowany dział HR
    • Group 36942 Carvago Od zera do stu w rok
    • Group 36943 Restrial Idealne rozwiązanie dla firm oferujących wiele stanowisk pracy w niepełnym wymiarze godzin
    Studia przypadków
  • Cennik
Wypróbuj bezpłatnie
Zaplanuj pokaz
Moje konto Moje konto
pl PL
  • en English
  • cs Česky
  • sk Slovensky
  • it Italiano
  • Zaplanuj pokaz
  • Wypróbuj bezpłatnie
  • Moje konto
  • pl PL
    • en English
    • cs Česky
    • sk Slovensky
    • it Italiano
  1. Home
  2. Help center
  3. User settings and management
  4. User roles

    User roles

    Each Sloneek user can have roles depending on the activities, access and rights they have within the application.

     


     

    The setting of user roles takes place on the user tab. If you are interested in the detailed permissions for each of the user roles, you can find a description in this article.

    Snímek obrazovky 2023-10-28 v 14.54.19

    Primary role

    • Regular User – Each user has this role, which, among other things, provides access to the application through the user interface. They can only see their own data in reports. In calendars, they can see their own and their team’s events.
    • Team Manager – The user assigned to a team as its manager is then able to view team data (calendars, reports including payroll) and individual data on the team member’s card (work data, salary, evaluation, absence overview, activity overview and assets), which can be accessed via Company / Colleagues. 

    ATTENTION, the team manager cannot see documents stored under a specific user.

    • In the Attendance module, they can edit the attendance of their team members. Without assigning a user with this role to specific teams, the role has no effect on the user’s rights. The Team Manager role is assigned automatically when a user is assigned to a team.

    Unless a manager role is assigned to a team, all event approval requests will go to all users with the ADMIN role.

    • Supervisor – Allows you to view the event status of subordinate teams without the capabilities of the Manager role. This is read-only access, not edit and write access (for example, previewing reports and calendars, without the ability to change anything). The supervisor also cannot approve absences or activities. At the same time, a user with the Supervisor role can see the team in which they are a supervisor in the reports.
    • Administrator – Admin access has full permissions for all actions over all data of all users. This role therefore allows complete access – reading and writing all application settings, events, utilities, etc. We strongly recommend keeping the number of administrators as low as possible.

    The Administrator role can only be assigned and removed by a user with the OWNER role.

    • Account Owner – This is the same set of permissions as Admin access, but with two differences:
      • Account Owner can SAVE the entire account,
      • Assigns the Admin role.

    Special user rights

    The user role can be supplemented with special user rights with access to specific functionalities.

    • Full access to reporting  – This role is used for unrestricted access to all reports for all users. With the exception of the payroll report. That remains in the Admin and Owner’s rights only.
    • Assets Administrator – The Assets Administrator has full rights to work with the property. He can therefore create, edit, delete and assign them to users.
    • Document Manager – The Document Manager allows full administrator access to the Documents module.
    • Recruiting manager – Creates, approves and sets up new recruitment activities.
    • Project and Client Manager – creates and sets up Projects and Clients within the Activities module
    • Evaluation Manager – has full access to the Evaluation module where they can create evaluation questionnaires, competency models or objectives. At the same time, they can view and edit the evaluation of all users.
    • Ombudsman – following the European Whistleblowing Directive, by assigning a role you indicate those users who will have exclusive access to messages in the trust box.

    If the Ombudsman role is assigned to at least one user, no one else (neither Admin nor Account Owner) will have access to messages in the trust box!

    Team roles

    Assignments in the team settings create automatically assigned roles, similar to team managers:

    • Activity planner – Allows the Time tracking module to enter events in the activity calendar on behalf of users in teams where a user with this role is assigned as Activity planner. Activities entered this way, if they are subject to supervisor approval according to their settings, go to the user’s manager for approval after being entered by the Planner. This role is therefore useful in situations where the users themselves cannot or do not know how to enter their own activities into the calendar.
    • Absence planner – A role similar to the Activity planner, but applicable to the Absence module. That is, entering absence events into the calendar on behalf of other users.
    • Absence approvers – the role allows access to Approvals. A user with this role approves/disapproves absences for the team in which this role is assigned. These users also receive notifications of requests related to absences entered / cancelled. This role does NOT come with access to reports!
    • Arrivals and Departures manager – A user with this role can add and manage attendance segments to other team members.

    WARNING: After activating the Absence planner, Activity planner and Arrivals and Departures Manager roles, users must be assigned to a team structure (Settings / Teams) to use these roles.

    Project related roles

    • Project manager: for a specific project (in its details) you can also specify who will be the project manager of the selected project. The user with this role can then approve the activities reported for this project and has access to reports on the projects they manage.
    Aplikacja
    • Integracja
    • Bezpieczeństwo
    • API
    • Login
    • Demonstracja produktu
    Wsparcie i zespół
    • Baza wiedzy
    • Kontaktuj obsługę klienta
    • Pisali o nas w mediach
    • Zaplanuj demonstrację
    Źródła
    • Blog
    • Referencje
    • Alternatywa dla BambooHR
    • Personio Alternatywa
    • FactorialHR Alternatywa
    • HiBob HRis Alternatywa
    Biuro
    Sloneek Europe
    al. Jerozolimskie 93, 02-001 Warszawa
    Poland
    Połączmy się
    • sales@sloneek.com
    • +48 574 938 715
    facebook youtube linkedin audioboom
    Capterra G2 G2
    Google Play App Store
    Logo
    Made with ♥ by Sloneek Europe
    • Warunki i zasady oraz GDPR

    Zarejestruj się bezpłatnie

    PL Poland
    +48

    Zakładając konto zgadzasz się z Regulaminem

    capterra
    g2

    Zalety rejestracji

    • 14 dni bezpłatnie z dostępem do wszystkich funkcji
    • Nie trzeba wkładać karty kredytowej
    • 15 minut i podstawowa konfiguracja jest gotowa
    • Zweryfikowane opinie z oceną 4,9 na 5
    • 8 z 10 użytkowników wybiera Sloneeka

    Bez konieczności użycia karty kredytowej

    • LISP 1
    • Carvago-logo
    • image 63
    • Vector
    • logo
    Zarządzanie zgodą

    Aby zapewnić najlepsze wrażenia z przeglądania naszej witryny, potrzebujemy zgody użytkownika na przetwarzanie plików cookie, które są tymczasowo przechowywane w przeglądarce. Więcej informacji

    Funkcjonalny Zawsze aktywne
    Techniczne przechowywanie lub dostęp jest ściśle niezbędny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikacji za pośrednictwem sieci łączności elektronicznej.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statystyki
    Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do celów statystycznych. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Techniczne przechowywanie lub dostęp są niezbędne do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub wielu stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Pokaż preferencje
    {title} {title} {title}