61f40881fe1b875198d848c7_webinar
Zapisz się na regularny webinar dla nowych klientów
Podczas webinarium zapoznamy się z pierwszymi krokami w aplikacji, a także uzyskamy Państwa pytania i odpowiedzi.
Zapisz się na regularny webinar dla nowych klientów Zaloguj się

Essential

Doskonały przegląd pracowników i ich godzin pracy.

3 € miesięcznie / aktywny użytkownik

  • Osoby i zespoły
  • Obecność
  • Zarządzanie nieobecnościami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Dokumenty i podpisywanie
  • Narzędzia
  • Szablony zadań

Potrzebujesz indywidualną konfigurację lub roczne rozliczenie?

Porównaj nasze plany według ich funkcjonalności

Osoby i zespoły Essential Professional
Pracownicy i współpracownicy Does contain Does contain
Niestandardowe pola konfigurowalne Does contain Does contain
Tagi w nieograniczonej ilości Does contain Does contain
Synchronizacja z Google Workspace i MS 365 Does contain Does contain
Zautomatyzowane wprowadzanie użytkowników Does contain Does contain
Zespoły Does contain Does contain
Struktura organizacyjna Does contain Does contain
Książka telefoniczna pracowników Does contain Does contain
Urodziny Does contain Does contain
Komentarze Does contain Does contain
Status użytkownika w czasie rzeczywistym Does contain Does contain
Czat tekstowy Does contain Does contain
Skrzynka zaufania Does contain Does contain
Proste strony wewnętrzne Does contain Does contain
Pomiar nastroju w firmie Does contain Does contain
Dziennik audytu - niezmienny zapis wszystkich działań Does contain Does contain
Obecność Essential Professional
Interfejs internetowy do wprowadzania obecności Does contain Does contain
Interfejs mobilny z geolokalizacją GPS Does contain Does contain
Podłączenie terminala obecności Does contain Does contain
Korelacja obecności z pulą czasu Does contain Does contain
Konfigurowalne wskaźniki przyjazdów i odjazdów Does contain Does contain
Raporty zespołu Does contain Does contain
Dokumenty pomocnicze dla listy płac Does contain Does contain
Kalendarz obecności zespołu Does contain Does contain
Zarządzanie nieobecnościami Essential Professional
Kalendarz nieobecności zespołu Does contain Does contain
Załączniki i komentarze w kalendarzach Does contain Does contain
Zatwierdzanie przez przełożonego Does contain Does contain
Pula czasu pracy Does contain Does contain
Dokumenty pomocnicze dla listy płac Does contain Does contain
Raporty zespołu Does contain Does contain
Konfigurowalne dialogi zdarzeń nieobecności Does contain Does contain
Integracja (Google, MS365, IceWarp, Slack) Does contain Does contain
Dokumenty i podpisywanie Essential Professional
Tablica informacyjna dla całej firmy Doesn't contain Does contain
Przechowywanie dokumentów dla pracowników Doesn't contain Does contain
Wymaganie przeczytania dokumentu Doesn't contain Does contain
Przepływ podpisu dla wielu użytkowników Doesn't contain Does contain
Podpisanie dokumentu przez pracownika Doesn't contain Does contain
Przepływ podpisów dla wielu użytkowników Doesn't contain Does contain
Przepływ podpisów dla współpracowników zewnętrznych Doesn't contain Does contain
Zgodność z eIDAS i GDPR Doesn't contain Does contain
Śledzenie czasu pracy Essential Professional
Interfejs internetowy i mobilny do śledzenia czasu pracy Does contain Does contain
Ręczne wprowadzanie arkuszy czasu pracy Does contain Does contain
Kalendarz działań zespołu Does contain Does contain
Notatki, załączniki, komentarze dotyczące działań Does contain Does contain
Konfigurowalne wskaźniki dla śledzonych działań Does contain Does contain
Koszt godzinowy i cena rozliczeniowa Does contain Does contain
Kategoryzacja śledzonych działań Does contain Does contain
Raporty zespołu Does contain Does contain
Dokumenty pomocnicze dla listy płac Does contain Does contain
Kompleksowe dokumenty rozliczeniowe klientów Does contain Does contain
Narzędzia Essential Professional
Pomoce do przekazywania przepływów pracy Doesn't contain Does contain
Akceptacja pomocy za pomocą podpisu elektronicznego Doesn't contain Does contain
Generowanie raportów przekazania Doesn't contain Does contain
Szczegółowa karta pomocy Doesn't contain Does contain
Pomoce w magazynie Doesn't contain Does contain
Własne pole pomocy Doesn't contain Does contain
Kategoryzacja pomocy Doesn't contain Does contain
Przegląd dla kierowników zespołów Doesn't contain Does contain
Przyjmowanie pracowników na pokład Essential Professional
Przyjmowanie i zwalnianie pracowników Doesn't contain Does contain
Plany szkoleń Doesn't contain Does contain
Zgodność z przepisami Doesn't contain Does contain
Szablony zadań Doesn't contain Does contain
Zarządzanie zadaniami w systemie KANBAN, arkuszu kalkulacyjnym i kalendarzu Doesn't contain Does contain
Przypomnienia o terminach Doesn't contain Does contain

Gotowy, aby rozpocząć cyfryzację swojej agendy HR?

Essential

Doskonały przegląd pracowników i ich godzin pracy.

3 € miesięcznie / aktywny użytkownik

Często zadawane pytania

Czy naprawdę nie muszę teraz zapłacić kartą?

Naprawdę nie musisz. Masz 14 dni na wypróbowanie systemu. Dopiero gdy zdecydujesz się kontynuować, system poinformuje Cię, jak zapłacić kartą.

Czy otrzymam fakturę za dokonaną płatność?

Oczywiście. Faktura będzie zawierała dane, które wprowadzisz w danych rozliczeniowych w Ustawieniach (Ustawienia / Firma).

Co to znaczy płacić za "aktywnego użytkownika"?

Jest to miesięczna opłata za wszystkich użytkowników, którzy zostali aktywowani w aplikacji i mogą się logować na Sloneek. Nie płacisz nic za nieaktywnych użytkowników, ale masz ich dane zapisane w aplikacji.

Czy mogę zmieniać plany płatności z miesiąca na miesiąc?

Tak, możliwe jest zmniejszanie i zwiększanie liczby funkcjonalności poprzez zmianę pakietu cenowego.