Umowa o pracę

Umowa o pracę to umowa między pracownikiem a pracodawcą, która określa warunki stosunku pracy. Umowa może zawierać informacje o stawkach wynagrodzenia, godzinach pracy, zakresie obowiązków, urlopach, ubezpieczeniach zdrowotnych i społecznych oraz innych sprawach związanych ze stosunkiem pracy.

Umowa o pracę jest zazwyczaj zalecana, aby obie strony mogły uzgodnić warunki stosunku pracy. Umowa jest czasem wymagana przez prawo jako warunek zatrudnienia. Umowa o pracę jest z reguły prawnie wiążąca i może skutkować sankcjami prawnymi lub egzekucją, jeśli jedna ze stron jej nie przestrzega.

Umowa o pracę powstaje najczęściej przed lub po rozpoczęciu pracy. Może on zostać zmieniony i zaktualizowany w każdym momencie, gdy zmienią się warunki stosunku pracy. Umowa o pracę może być również wypowiedziana lub rozwiązana na mocy porozumienia stron lub jednostronnej decyzji jednej ze stron.

Jesteśmy tu dla Ciebie

W czym możemy pomóc?

Nasi eksperci odpowiedzą na wszelkie pytania, przeprowadzą Cię przez system Sloneek i pomogą przekształcić Twój HR w nowoczesne, kompleksowe rozwiązanie.

  • Najlepszy onboarding
  • Wprowadzenie wszystkich funkcji
  • Prezentacja i oferta dostosowana do potrzeb HR
  • Odpowiedz na wszelkie pytania
Group 1469-1
image 58
Group 1469
image 55

Zostaw nam kontakt, odezwiemy się do Ciebie.