6

Umowy i dokumenty

Internetowa biblioteka dokumentów firmowych z możliwością przypisywania ich do konkretnych użytkowników, potwierdzania przeczytania i podpisywania elektronicznego.

  • Podpisywanie umów (eIDAS)

    Prawnie egzekwowalne podpisywanie dokumentów elektronicznych

  • Dokumenty dla całej firmy

    Łatwo dostępne obowiązujące dokumenty, które powinni znać wszyscy pracownicy.

  • Folder dokumentów osobistych

    Bezpieczne przechowywanie poufnych dokumentów poszczególnych pracowników.

  • Potwierdzenie zapoznania się z dokumentami

    Pewność, że ważnym dokumentom wewnętrznym poświęca się należytą uwagę.

9

Pomoce robocze

Dokładna ewidencja narzędzi pracy i innych drobnych aktywów, które powierzasz swoim pracownikom.

  • Przegląd narzędzi

    Kierownicy i pracownicy wiedzą dokładnie, co będą musieli kiedyś oddać.

  • Proces przekazywania

    Odbiór pomocy na stanowisko pracy jest potwierdzany przez pracownika podpisem w systemie eIDAS ready.

  • Historia narzędzi

    Każde narzędzie ma swoją historię od momentu nabycia do jego wycofania.

  • Import danych

    Pomoce można łatwo zaimportować z arkusza kalkulacyjnego Excel.

19

Skrzynka zaufania

Elektroniczne, w pełni anonimowe narzędzie do zgłaszania poważnych sytuacji w firmie jest w pełni zgodne z przepisami dotyczącymi informowania o nieprawidłowościach.

  • W 100% anonimowe przesyłanie wiadomości

    Gwarantujemy całkowitą anonimowość osoby wysyłającej wiadomość.

  • Przejrzystość odbiorców

    Nadawca może zobaczyć, kto otrzyma wiadomość przed jej wysłaniem.

20

Historia logowań

Kompletny dziennik każdej operacji, która miała miejsce w aplikacji. Tylko administratorzy aplikacji mają dostęp do kompletnej historii logowań.

  • Filtry

    Szybko filtruj tylko te operacje, które chcesz sprawdzić.

  • Eksport

    Dane mogą być wygodnie eksportowane w formacie CSV i Excel.

  • Szukaj

    Można wyszukiwać tylko operacje dotyczące określonego użytkownika lub grupy.

  • Niezmienność

    Historii logowań nie można usunąć ani zmienić.

Jedno źródło informacji dla wszystkich użytkowników.

Digitalizacja dokumentów i procesów uprości życie także w Twojej firmie.

Dla kierowników działów HR
oc-time-flies

Digitalizacja agendy

Przenieś swoje papierowe akty do chmury.

Dla działu prawnego
oc-browse-file

Cyfrowe archiwum umów

Uzyskaj szybki dostęp do wszystkich swoich umów.

Dla pracowników
oc-toggle-switch

Wszystko w zasięgu ręki

Będziesz mieć wgląd w powierzone Ci narzędzia pracy.

Chcesz uzyskać więcej informacji?

Poznaj Sloneek! Nasi eksperci Milan, Vaclav i Stana oprowadzą Cię po naszym rozwiązaniu i odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

  • Przedstawią wszystkie funkcje aplikacji
  • Odpowiedzą na wszystkie pytania
  • Przygotują prezentację i indywidualną ofertę
  • Zapewnią najlepszy onborading
Avatary-1250×1250-svetlejsi-Milan2
Avatary-1250x1250_Vaclav
image 53
  • +44 20 3885 7211
  • Sloneek Europe s.r.o.
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovakia

Porozmawiajmy