Carvago
Knight Frank
Group 136
Julius Meinl
Hyperia
Kontentino
Savills_logo
Showmax
Rekrutacja
Rozpoczęcie pracy
Praca
Działania operacyjne
Wydajność
Rozwiązanie umowy o pracę

Publikacja ogłoszeń o wolnych stanowiskach pracy w firmie. Łatwe przekształcanie wybranych kandydatów w nowych pracowników.

  • Zarządzanie wolnymi stanowiskami
  • Zamieszczanie ogłoszeń o poszukiwanych stanowiskach na własnym portalu
  • Praca z kandydatami
  • Wprowadzanie wybranych kandydatów do systemu
  • Proces onboardingu
nabor_pl-1036×692

Uzyskaj pełną kontrolę nad procesami związanymi z nowo zatrudnionymi kandydatami.

  • Listy kontrolne dla poszczególnych stanowisk
  • Podpisywanie umów NDA, kontraktów i innych dokumentów
  • Wiążące wewnętrzne wytyczne firmy
  • Przekazywanie narzędzi pracy
  • Zapewnienie zgodności z przepisami (complience)
nabor_pl

Korzystaj z kart czasu pracy w zakresie przepracowanego czasu i osiągniętych wyników.

  • Ewidencja czasu pracy
  • Wspólne kalendarze urlopowe
  • Obieg zatwierdzania urlopów
  • Śledzenie czasu pracy
  • Obecność w firmie
  • Dokumentacja płacowa
absence_pl

Zdigitalizuj procesy kadrowe i chroń swoją firmę przed groźbą sporów sądowych.

  • Kartoteka pracownika
  • Struktura organizacyjna
  • Archiwum dokumentów wewnętrznych
  • Podpisywanie umów
  • Zarządzanie i przekazywanie narzędzi pracy
  • Wewnętrzne strony internetowe firmy
  • Skrzynka zaufania do zgłaszania nieprawidłowości
tymy_pl

Wyznaczaj cele wydajnościowe i pomagaj swoim pracownikom je osiągać dzięki zdigitalizowanej metodologii OKR.

  • Kompetencje zawodowe – zestawy umiejętności
  • Ocena indywidualnych kompetencji
  • Ustalanie celów OKR
  • Monitorowanie wyników
  • Podłoże dla rozwoju i kształcenia zawodowego
vykonnost_pl-873×692

Rozwiąż umowę o pracę dostojnie i zgodnie z zasadami

  • Listy kontrolne offboardingu dla różnych stanowisk
  • Zwrot powierzonych narzędzi pracy
  • Podpisywanie dokumentów zakończenia pracy
  • Archiwizacja danych na bezpiecznym nośniku
  • Wypowiedzenie zgodnie z GDPR
vypoved_pl-886×692

Zautomatyzuj onboarding, szkolenia i inne typowe procesy HR. Są to listy kontrolne zadań i użytkowników, którzy mają je wykonać. W momencie, gdy potrzebujesz uruchomić workflow procesu, wystarczy wybrać docelowego użytkownika i uruchomić dla niego listę kontrolną.

New_checklis

Tworzenie listy kontrolnej

Menedżer HR tworzy listę kontrolną zawierającą kompletne zadania oraz konkretne osoby, które będą je wykonywać. Doda również zadania dla użytkownika, który nie jest jeszcze znany, na przykład osobę która dopiero dołącza do firmy. Zostanie to określone w momencie rozpoczęcia tworzenia listy kontrolnej.

  • Szczegółowe przypisywanie zadań
  • Ustawianie autoryzowanych użytkowników
  • Załączanie plików i łączy internetowych
start_checklist

Uruchomienie listy kontrolnej

Aby uruchomić listę kontrolną, należy wybrać użytkownika, którego będzie ona dotyczyć - na przykład osobę, która w przyszłym tygodniu dołączy do firmy - i uruchomić listę kontrolną. Wszyscy, którzy mają przypisane zadania, otrzymają powiadomienia z linkami do zadań. I gotowe :-)

  • Ustawienia użytkownika głównego
  • Automatyczna dystrybucja zadań
  • Autoryzowani użytkownicy otrzymują powiadomienia
Task_kanban

Kontrola realizacji zadań

Menedżerowie HR mają pełny przegląd wszystkich list kontrolnych i stanu ich realizacji w kilku wygodnych widokach - listy, kalendarza i kanban. Zadania można komentować, dołączać do nich pliki i oznaczać stan ich realizacji.

  • Statusy zadań oznaczone są kolorami: Do realizacji, W trakcie realizacji, Zakończone
  • Widok kanban i kalendarz zadań
  • Przejrzysty panel nawigacyjny bieżących zadań
  • Komentarze i załączniki do zadań
  • Powiadomienie jest wysyłane, gdy cała lista kontrolna zostanie ukończona

Typowy przykład zastosowania list kontrolnych: pracownik rozpoczyna pracę na stanowisku robotniczym; z góry określasz, kto dostarczy mu narzędzia, kto zrobi mu zdjęcie na kartę i kto powierzy mu klucze. Następnie nowo zatrudniony pracownik będzie musiał przejrzeć i zatwierdzić określone wcześniej dokumenty.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O FUNKCJACH WEDŁUG ROLI UŻYTKOWNIKÓW

Administratorzy
  • Ustawienie, czy listy kontrolne są tworzone tylko przez administratorów czy przez wszystkich
  • Tworzenie list kontrolnych
  • Uruchamianie list kontrolnych
  • Zarządzanie, edytowanie i usuwanie list kontrolnych
  • Podgląd dziennika audytu list kontrolnych
Kierownicy zespołów
  • Podgląd zadań podwładnych i ich wydajności
Pracownik
  • Podgląd moich zadań
  • Przesunięcie zadania do następnego etapu
  • Zakończenie zadania
  • Tworzenie i uruchamianie listy kontrolnej (jeśli jest włączona dla wszystkich)
  • Wkładanie załącznika (pliku) do listy kontrolnej
  • Otrzymywanie powiadomień – użytkownik otrzymał zadanie
  • Otrzymywanie powiadomień – inny użytkownik ukończył moje zadanie
  • Otrzymywanie powiadomień – moja lista kontrolna jest kompletna

Chcesz uzyskać więcej informacji?

Poznaj Sloneek! Nasi eksperci Milan, Vaclav i Stana oprowadzą Cię po naszym rozwiązaniu i odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

  • Przedstawią wszystkie funkcje aplikacji
  • Odpowiedzą na wszystkie pytania
  • Przygotują prezentację i indywidualną ofertę
  • Zapewnią najlepszy onborading
Avatary-1250×1250-svetlejsi-Milan2
Avatary-1250x1250_Vaclav
image 53
  • +420 608 661 387
  • Sloneek Europe s.r.o.
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovakia

Porozmawiajmy